tisdag 3 juni 2008

I natt åker vi norrut!

Ja, jag har fått frågor om norrlandsturen som jag antydde i mitt förra inlägg. 
Vi åker alltså i natt upp till Borlänge. Hade tänkt att åka torsdag morgon, men det är ju så himla varmt nu och AC på mondeon har lägligt nog slutat fungera. Vi måste ju ta mondeon eftersom vi ska dra husvagnen hem från Alanäs och jag har inget drag på min bil. Så vi bestämde i går kväll att vi skulle åka på natten istället. Så vi sover några timmar och satsar på att åka vid 3-4 tiden på morgonen. Antagligen gör vi samma sak i morgon natt så vi kommer upp till Östersund på fredag morgon. Vi åker hela familjen inklusive katter. På fredagen när vi kommer fram så blir det inflyttningsfest på byvägen och på lördagen så är det 50 års jubileum på fallskärmsklubben med stor fest (det är lite därför vi åker upp just nu). På söndagen så ska vi åka till Alanäset över dagen och hämta husvagnen och på måndag kväll så åker jag natt-tåg till Gbg. Thomas och Sebastian (och katterna) ska husvagns-semestra hela vägen hemåt under den kommande veckan. Så är planen!

Inga kommentarer: