måndag 17 november 2008

Nu har jag ordnat min arbetsplats hemma

Och så här ser det ut. Jag kommer att jobba hemifrån stora delar av den här veckan och nästa efter som nu har jag jobb som bara kräver lugn och ro. Det känns skönt att jobba hemifrån, särskilt med tanke på att jag slipper köra bil tidigt på morgonen när det är kallt och så sparar jag mycket tid när jag slipper pendla. Men jag kommer säkert att sakna mina arbetskamrater och min arbetsplats ganska snart...
Igår var vi ute och lekte i sandlådan. Katterna var ute också och vi tog med oss Chess också, men (som ni ser på bilden nedan) så tyckte han inte alls att det var roligt och ville genast gå in.
I lördags var det release-fest nere på Krokstrands folkets hus. Ett band spelade och mat serverades. Det var en mycket trevlig kväll som började med förfest hemma hos oss (vi var ca 10 personer från mitt jobb som också var med). Sebastian var i gasen hela kvällen och gick runt och pratade med folk och dansade och roade sig.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja imponerande är det, 3 skärmar och 2 Mac!!!
Roligt att Sebastian har fått partaja. Det ska bli härligt att träffa er snart igen. I går bakade vi tunnbröd som vi kan äta i jul. Mormor planerar dock ett bak efter ni kommer om du vill vara med.
Kram mamma