torsdag 25 september 2008

INLÄGG NR. 100!

Jo, jo -det börjar bli en riktig blogg det här.
Espresso-följetången fortsätter... Vi beställde ju en maskin här om dagen. Men igår kväll så ringde det en kille från web-butiken och meddelade att den inte fanns i lager och att det skulle ta ca 6 veckor att få den. Han tyckte att vi skulle välja en annan maskin istället, men den var dyrare och hade funktioner som inte kändes så relevanta. Dessutom så känns det inte helt bra att köpa något som man inte hade tänkt från början, av en försäljare som ringer hem. Så idag har vi tittat runt lite och hittat en annan espressomaskin som jag tror är riktigt bra. Den var ju förstås ännu dyrare, men det är en riktig proffsbryggare. Med tanke på allt kaffe vi dricker så kan det nog vara värt det iallafall och jag tror inte att vi kommer att ångra oss. Fast just nu känns det lite svettigt om jag ska vara helt ärlig... Det verkar som att jag inte kan lägga in bilder från webben från min dator, men Thomas får göra det sedan.

Inga kommentarer: