måndag 22 september 2008

Doktorandplanen är godkänd!

Godmorgon!
Jag har just fått besked från min doktorand-examinator att jag blivit godkänd på doktorandplanen. Så här skriver han i mailet som jag läste nu på morgonen: "Jag har nu läst igenom din fantastiskt spännande doktorandplan. En mycket imponerande plan med verkligt centrala frågeställningar. Bravo!  Jag tycker också att du har en bra mix av arbeten med varierande svårighetsgrad." Så det känns skönt att vara klar med den och nu kunna fokusera på höstens analyser. Jag gjorde klart experimenten i lördags och allt har gått bra, så det känns gott att kunna grotta ner sig i analyser nu. Det är en skön och stressfri sysselsättning, men jag vet att jag ganska snart kommer att börja tycka att det är tråkigt att sitta och klippa och klistra i excel. Men sedan när man får resultaten så är det spännande! 

1 kommentar:

Anna Andersson sa...

Grattis Sara, det är bra jobbat!!