torsdag 18 september 2008

Grattis Pappa i efterskott!

Stort grattis! Tänkte på dig flera gånger igår, men lyckades aldrig få tid att ringa *skäms*. Jag är nog sämst i världen på att gratulera på födelsedagar. Pappa och mamma är på Rhodos sedan i tisdags så jag tror att de hade en fin födelsedag iallafall.
Just nu är det galet mycket att göra på jobbet. De spanska snäckorna börjar lukta unket och det är en kamp mot klockan för att hinna blir klar med experimenten innan de tröttnar. Så jag kommer att jobba hela helgen också... Jag tror att jag ska bli klar på söndag. 
Nu är det strax dax att åka hem. Ikväll blir det festmiddag med oxfilé för Thomas och Sebbe (ibland unnar vi oss att köpa oxkött -som vi annars undviker pga nötkött-produktionens stora klimatpåverkan -och då blir det den bästa biten) och kantarellsås och rårörda lingon. För er som undrar så ska jag äta vego-biff, men det är inget synd om mig för det!

Inga kommentarer: