fredag 25 september 2009

Trött kille!

Idag har jag och Sebastian haft vår lediga dag. Vi var först på Öppna förskolan och lekte och sedan handlade vi mat. Vi kom hem en bra bit efter lunch och Sebastian hade somnat i bilen. Jag fixade lunch (laxburgare till Sebastian) och väckte honom sedan -eller försökte iallafall. Han satt upp först men somnade sedan på tallrikskanten precis så som man ser ungar på roliga hemvideor på Amerikanska tv-program. Det var först i soffan framför en film som jag lyckades peta i honom hamburgaren bit för bit.
Annars har jag bokat resor idag, hem från Ösd (jag ska vara där mellan 30/10 - 8/11). Och sedan en resa till Sthlm helgen efter då vi ska samla tjej-gänget och fira Lales 30-årsdag. Sedan har jag även bokat biljetter till "Idol 2009" semifinalen i Göteborg för mig och Thomas. Han vet inte om det än så jag hoppas att han blir glatt överraskad. Han är i skrivande stund påväg hem från Tjeckien. Han landade för ca 2 timmar sedan i Oslo, så han borde vara hemma snart.
Godnatt alla!

2 kommentarer:

Anna Andersson sa...

Så sött han sover ;)

Therese och jag åker upp till Östersund på måndag (vi stannar till lördag/söndag) - så då ses vi kanske :)

Anna Andersson sa...

Såg nu att det inte alls var den här veckan ni skulle upp utan om en månad. Men vi lär ju träffas när Hanna och c/o kommer ner till dig där i slutet av oktober :)