söndag 15 februari 2009

Ester

Det var ju riktigt kul att skriva så jag forsätter... det är lite svårt med layouten men jag lär mig nog.
Idag har vi tagit en promenat och träffade mamma och pappa i badhusparken och sedan fikade vi lunch med dem på ett kafé. Det är en kall men vacker vinterdag, dimman har legat tjock över storsjön. Men det var full med människor i badhusparken "Vinterparken" som de kallar den och ute på isen längs "Medvinden".
Jag har ju fått önskemål om lite mer bilder på Ester så jag tänkte lägga in några.

Här tränar hon i gymmet som hon fick av sin snälla moster i julklapp. Efter det kan det vara skönt med ett bad....

Nästa bild är från babymassagekursen som Ester och jag gått. Hon gillar att få massage särskillt på fötterna och magen.
Det har varit en fantastisk vinter så här långt här i Östersund, vi brukar ta långa promenader med vagnen. Den här dagen var det fantastiskt vinterfrostigt och kallt, 20 minus var det.Slutligen en bild på mor och dotter, ser ni likheten?

3 kommentarer:

Anna Andersson sa...

Jätte fint "mor och dotter" bild :)
- Och det det ut som om Ester njuter av massagen (glad och nöjd).

På onsdag åker Therese och jag upp till Östersund (åker hem på söndagen), så då ses vi :)

Sara sa...

Fina bilder Hanna. Ester blir så stor och lik både mor och far, det är verkligen härligt att se. Jag önskar att jag kunde åka upp men det går inte just nu. Jag läser en kurs i Göteborg den här veckan och 2 veckor till. Tack för erbjudandet iallafall Anna!

Anna Andersson sa...

Synd... Men kanske en annan gång när en av oss skall upp - så kanske det passar att vi åker tillsammans :)