fredag 22 augusti 2008

Mer Nordens ark

Här satt vi och fikade i varghägnet på Nordens ark. Vargarna låg och solade i en glänta i närheten. Sebastian åt duktigt sin korv och sedan hoppade han ner från mitt knä och gick fram till Laloush och sa med stora ögon: "Vill du köpa en glass åt mig nu?". Ett sådant erbjudande kan man ju inte neka till :-)
Här busade Karin och Mia med Sebastian.

Det här är den sällsynta katten Chess som är helt unik faktiskt:-) Här har han vågat sig ut på trappen.
Och så en bild från idag. Sebastian var på kontroll hos tandläkaren. Han var jätteduktig och tyckte nog att det var ganska roligt. Han fick mycket beröm för sina tänder!

Imorgon åker jag till Lund för kick-off för forskarskolan som jag är med i. Det ska bli kul! Kommer hem på måndag kväll, så jag får försöka hinna med att rapportera på tisdag.

Inga kommentarer: