tisdag 5 augusti 2008

En fri kvinnas bekännelser

Nu måste jag få tipsa om en fantastisk dokumentärserie som fullkomligt har trollbundit mig. Den gick i höstas på svt ganska sent på söndag kväll så jag (som ju var arbetslös då) var nog en av de få som såg den. Oj vad ni andra gick miste om! När sista avsnittet hade gått så kände jag helt allvarligt "jag kan nog inte leva ett liv utan att äga denna film". Jag har tyvärr fortfarande inte fått tummen ur att beställa filmen på DVD (måste kolla vilken region vår spelare har först). MEN nu går serien i repris på svt2 på torsdagar kl. 20.00! Glöm inte det! Det går även att kolla på svtPlay för att se de första två avsnitten som redan har gått. Det är dock inget krav, man kan hoppa på mitt i serien också. En fri kvinnas bekännelser heter serien som man inte kan vara utan!

Inga kommentarer: