torsdag 28 augusti 2008

En underbar sensommardag på västkusten


Idag är det en fin klar dag här på västkusten med blå himmel och blått hav som fint bryter mot de faluröda sjöbodarna utanför fönstret till mitt kontor. Det ser ut som att det fina vädret kommer att hålla i sig till en bit in i nästa vecka. Jag hoppas att det ska vara fint väder när Mormor och Morfar kommer i mitten av nästa vecka. Det känns bra att de ska vara här när jag ska vara i Spanien, då får Sebastian något annat att tänka på än att mamma inte är hemma. 
Jag börjar känna mig klar för att åka nu, jag har gjort klart min presentation och den känns riktigt bra. Jag är glad över att jag får presentera första dagen på förmiddagen, så kan jag slappna av sedan och bara ha roligt.
Idag ska jag öva på min presentation och så ska jag beställa en dator, en MacBook (laptop) ska jag ha som komplement till min stationära. 

I helgen så ska vi till en kollega på "Brittsommarfest". Det blir nog roligt!
Trevlig helg alla!

Inga kommentarer: