fredag 23 oktober 2009

Påväg hem!

Nu sitter jag på tåget mot Göteborg. Där ska jag byta till buss som ska ta mig hela vägen hem till Strömstad. Jag har haft en skön vecka i Lund på egen hand. I onsdags åkte jag helt oplanerat till Köpenhamn, där jag spenderade några intensiva timmar med att utforska staden. Det var en mycket bra shoppingstad konstaterade jag. Tyvärr så hade jag lite begränsat med pengar, så det blev inte så mycket shoppat.
Nu ska det bli riktigt skönt att komma hem, speciellt eftersom Hanna, Ester och Mamma väntar där hemma. De är i skrivande stund på ett tåg de också och anländer till Strömstad om ca en timme. Jag kommer kl. 20.
Jag får också säga att det är oerhört glädjande att höra positiva besked från Norge-Peru. Kanske kommer allt sluta lyckligt som vi alla har hoppats på. Jag kommer att fortsätta tänka på Mishelle och hoppas att tankens kraft kan göra någon nytta.

Inga kommentarer: