söndag 15 mars 2009

Tack!

Tack Mamma och Hanna (och Ester!) för att ni var här, och tack Marcus som släppte iväg tjejerna! Det var himla roligt att ni var här och hälsade på. Nu ses vi ju snart så allt känns bra! Tack också Hanna för att du bloggade om helgen, jag har haft lite dåligt samvete några dagar nu för att jag inte hunnit! Tänk om du kunde fylla i blanketten om vård av sjukt barn också åt mig, som är mitt andra stora dåliga samvete.
I helgen skulle vi (jag och Sebbe) ha åkt till Gbg för att träffa Karin och Lale. Karin har ju flyttat till Sthlm så det är inte så ofta vi har chansen att ses. Men både jag och Sebastian har blivit förkylda så vi kunde inte åka. Istället har vi tagit det ganska lugnt och hållit oss mest hemma.
Vi kommer till Östersund om mindre än 3 veckor, 3/4. På lördagen 4/4 blir det en härlig dag med först dop och sedan bröllop (Sara och Per gifter sig!). Vi kommer att vara i Jämtland över påsk och vänder hemåt på påskdagen.

1 kommentar:

Anna Andersson sa...

Vi reser också upp 3:e
- och hem på annandagpåsk.

Inte länge kvar till påsk nu, det närmar sig med stormsteg.