torsdag 16 oktober 2008

Kurs

Den här veckan går jag doktorandkursen "Experimentdesign och dataanalys" men den hade lika väl kunnat heta "Statistik". Den är riktigt tung och avancerad och jag känner att jag inte riktigt hänger med på allt. Jag är också inne på min 3:e vecka med förkylning och skulle verkligen behöva en helg nu.... Men kursen är över helgen (pga att många av kursdeltagarna har rest långt från andra länder -några så långt som Kanada och Australien) så även lördag och söndag har jag kurs 8.30-17.00. Kursen pågår till torsdag nästa vecka :-( Den är väl säkert bra att ha sedan, men nu känns det mest tungt.
Ha en trevlig helg alla som är lediga!

2 kommentarer:

Thomas sa...

Jag är ledig i helgen. Ha ha.

Anna Andersson sa...

Det var inte speciellt stöttande Thomas :P

Håll ut Sara. Jag har min förkylning friskt i minnet och den var förfärlig. Var så trött hela tiden och allt var så jobbigt. Att dessutom gå en "torr" kurs med så himmla långa dagar är ju jätte tufft. Hoppas du mår bättre snart!