onsdag 21 april 2010

Efter några frustrerade dagar på jobbet....

...då jag försökt reda ut röran av filmer som jag hade med mig från Afrika, verkar det nu ha löst sig! Det visade sig nämligen att jag analyserat samma film flera gånger medan andra filmer hade jag inte analyserat alls. Nu kan jag dem utan och innan efter att ha fått gå igenom alla otaliga gånger och sorterat och fixat. Jag hittade också igen de flesta som saknades och har bara förlorat 3 av dem -så det verkar som att mitt arbete inte har varit förgäves. Skönt!
På Tjärnö snöar det ordentligt nu och himmelen är svart! Det är dock varmgrader ute så inget lägger sig som tur är. Konstigt väder!!! Just vad man kan förvänta sig av april.
Om en halvtimme åker jag till tåget som ska ta mig till Göteborg. Sedan hoppas jag att jag ska kunna komma iväg med flyget till Umeå imorgon bitti. Prognosen för flygtrafiken är väl ganska god just nu som det verkar.... Anledningen till att jag ska till Umeå är bara nöje. Jag ska stråla samman med mina äldsta, bästa väninnor och vi ska ha en mysig helg i Umeå.

Inga kommentarer: