fredag 5 mars 2010

Mina tankar går till Mishelles familj...

...vilken *** (försöker hitta ett lämpligt ord; hemsk, mardröms-, ruskig -inget verkar riktigt passa) situation ni har hamnat i. Ni känner ju inte mig och jag har aldrig träffat er -men jag har följt er kamp via er blogg och ni ska veta att jag tänker mycket på er! Som förälder så kan man sätta sig in i situationen, fast kanske ändå inte helt förstå. Jag har till och med bett en vän (som också kommer ifrån Peru faktiskt!) att REIKA Mishelle på distans, för att ge styrka att ta sig vidare -hoppas att det har hjälpt på något sätt. Jag vet inte ens om jag tror på REIKing, men när man känner sig så maktlös så får man väl bara försöka med allt man kan komma på!
Styrke-kramar till er alla!

1 kommentar:

Anonym sa...

Mange tusen takk! Er veldig godt for en sliten far å lese at andre følger med i vår kamp. Det gir en styrke i de vanskligste øyeblikkene å vite at det mange "der ute" som tenker på lille Mishelle. har ikke prøvd Reiki selv, men vi har benyttet oss av en healer underveis i dette løpet. Stor kram fra oss i Hobøl