tisdag 16 juni 2009

Saknar Ester!

Blev nästan gråtfärdig igår när jag kollade på Bergets blogg och plötsligt blev osäker på om det verkligen var Ester på bilden. Hon växer så fort och har blivit så stor och jag missar allt! Nu förstår jag vad jobbigt det måste ha varit/är för familjen där uppe i Jämtland som har missat så mycket av Sebastian. Man får trösta sig med att det antagligen blir bättre med tiden, lättare när barnen blir större.
Nåväl, snart kommer vi upp och får träffa alla igen -skönt! Och sedan ser vi fram emot besök i krokstrand under sommaren.
Idag är det helt vindstilla, ganska varmt och klarblå himmel. När jag kom i morse så möttes jag av en säl som stilla simmade runt här i viken. 
Ha en bra dag!

1 kommentar:

Hanna sa...

Ja det är för långt!! Vi saknar er oxå och längtar tills ni kommer! Många pussar och kramar storasyster och lilla ester