tisdag 5 maj 2009

Vår-aktiviteter

Så här såg det ut för några veckor sedan när Sebastian var ute och flög drake. Nu är det så grönt, jag ska försöka ordna en bild på grönskan snart!
Sedan så har jag bytt däck på bilen också, historiska bilder eftersom jag inte kommer göra om det. Jag tänkte att i jämställdhetens namn skulle jag själv byta på min egen bil, MEN det var hemskt! Det bara j---des från början till slut och var dessutom smutsigt, tungt och tråkigt. Nästa gång lämnar jag in på en däckverkstad ;-)
Vi har jobbat ganska intensivt i trädgården senaste helgerna. Vissa har dock mest legat på soldäcket och solat...

1 kommentar:

Anna Andersson sa...

Ha ha. älskar kortet på katten. Dom vet verkligen hur man njuter ;)

ÄR fullständigt enig med dig Sara, i jämnstäldhetens namn till trots, men vad skall annars dom stackars däckverkstäderna leva av om dom inte får lov att byta däck? ;)

Jag ligger lite efter med att få byta däck. Måste verkligen få till att göra det snart.

Kul att läsa om din Göteborgstur. Vilken spännande föreläsning :)

Kram!