söndag 14 december 2008

Flickan!

Men det största är ju ändå att jag har blivit Moster!!! Det känns ju alldeles fantastiskt och stort! "Flickan" som arbetsnamnet är tills föräldrarna har bestämt sig för ett namn är så söt som ni kan se på bilden (några inlägg ner). Bilden är tagen med mobiltelefon men jag hoppas kunna få fler fina bilder på henne imorgon när hon kommer hem från BB (om allt går enligt plan). Hon är i samma behändiga storlek som Sebastian var när han föddes och vägde 2950g (alltså 55 gram mindre än Sebastian) när hon föddes. Det ska bli så roligt att träffa henne imorgon! Vi längtar! Sebastian längtar också och undrar om han har blivit "storebror" nu :-) "Nja, nästan" säger jag "du har blivit storkusin!" (och det är ju inte så illa det heller).
Lilla familjen Björch mår bra, Hanna upplever det härliga lyckoruset av att ha blivit mamma under mycket lyckliga omständigheter ("föda barn var det häftigaste jag har gjort!") till en fantastisk dotter och "Flickan" verkar pigg och hungrig och har inte tappat så mycket vikt. Marcus har jag inte pratat med men jag tror nog att allt är bra med honom med även om det har blivit en hel del bajsblöjor under de första dagarna som Pappa:-)

1 kommentar:

Anna Andersson sa...

Härligt!!

Jag längtar så otroligt mycket efter att få komma upp och träffa den nya medlemmen i familjen :)
- Vi i Vestby är mycket glada för att allt gått så bra.

Kommer att logga mig in MÅNGA gånger imorgon i otålig väntan på att få se flera bilder ;)