onsdag 14 maj 2008

Snart är vi i Italien!

Tänk i morgon åker vi på semester! Vi åker till Sthlm först där vi ska bo hos en god vän över natten, vi beräknar vara framme på eftermiddagen. Och på lördag så ska vi träffa hela familjen (mamma och pappa, Hanna och Marcus, morfar och mormor och Ingegärd, Gunnar och Lisa) på arlanda. Sedan åker vi till Italien tillsammans! Här är huset som vi har hyrt:

13123.jpg

Det är ett riktigt lyxhus med pool och härlig trädgård med utsikt över olivlundar och vingårdar!

Tyvärr kan jag inte påstå att vi har packat färdigt ännu... Det har varit intensivt den här veckan då jag har varit kursassistent för en kurs med universitetsstudenter som har haft en fältvecka här på Tjärnö. Vi har haft tur med vädret, vilket har varit bra eftersom vi varit ute på havet alla dagar den här veckan. Det har varit roligt och lärorikt att få prova på att undervisa och jag hoppas att jag ska få fler tillfällen till det framöver.

Ikväll blir det packning som gäller! Och sedan....

SEMESTER!!!


1 kommentar:

Anna Andersson sa...

Emma, Anders, Terje, Therese och jag är "INTE" missunnsamma...

Men vi önskar er en jätte fin resa och uppehåll i Italien! Hoppas på att få se många fina bilder :)

Stor kram!